Barcelona
Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Olga Doganoc (Barcelona, 1996) és graduada en producció a l’ESCAC. Durant el 2018, va fer les seves pràctiques a Eddie Saeta, productora del Lluís Miñarro, on va fer d’auxiliar de producció d’ofinica de la seva última pel·lícula, LOVE ME NOT. A més, va portar la gestió del departament d’Escola – Empresa de l’ESCAC, assessorant els alumnes a l’emprenedoria, així com a la seva inserció laboral l’any 2019. Paral·lelament, produeix amb l’Anna Moragriega Farrés el curtmetratge Nàdia (Sofia Farré, 2022), estrenat al Festival de Màlaga i candidat als XV Premis Gaudí de l’Acadèmia del Cinema Català.
Des de maig del 2020 i fins març del 2024, treballa de ma dreta del productor i director de producció Josep Amorós desenvolupant dossiers i pressupostos de futurs projectes en fase de desenvolupament, tant curtmetratges, com llargmetratges, dins de la seva productora AMOROS PRODUCCIONES: els projectes més destacats de la productora són “Viaje al cuarto de una madre” de Celia Rico i “Bajo cero” de Lluís Quílez). També ha estat Coordinadora de Producció d’ESCAC FILMS (2021-2022) i ha impartit classes de producció a ESCAC i Plató de Cinema.
A més, és Directora de producció freelance de nombrosos projectes. Alguns dels més destacats són LA GRAN OBRA (Curtmetratge dirigit per l’Àlex Lora, seleccionat en nombrosos festivals i guanyador del GRAND JURY PRIZE a Sundance 2024), PEQUEÑOS CALVARIOS (Llargmetratge de ficció dirigit per Javier Polo, en postproducció), RUINA (Curtmetratge de ficció dirigit per Frank Lucas i produït per Mr Miyagi i Japonica Films, SO del Festival de Malaga i del BIFAN), LAS CHICAS (Curtmetratge de ficció dirigit per Laura Obradors i produït per Zabriskie Films), RIPE (Curtmetratge de ficció dirigit per Tusk Creative, produït per Japonica Films i Kelley O’Hara i guanyador del Best Narrative Short Film a TRIBECA 2024) i IMADE (Curtmetratge dirigit per Ignacio Acconcia i seleccionat al D’A).
Addicionalment, inicia la seva carrera com a productora executiva al 2022 a Pausa Dramàtica Films, on entra com a sòcia a mitjans de 2023, conjuntament amb l’Anna Moragriega Farrés, amb la intenció de produir els seus propis projectes.
