Imatge del perfil de Ànnia Balcells Falgueras

Ànnia Balcells Falgueras

Ajudanta de producció | Guionista

Dades de contacte

Cardedeu, Barcelona

DESCRIPCIÓ

Entro en l’àmbit audiovisual des de l’adolescència a Ràdio Televisió de Cardedeu, on participo com a voluntària en gravacions en directe exercint funcions d’operadora de càmera, regidora i realitzadora, entre d’altres. A través d’aquest mitjà també començo a treballar en l’elaboració com a periodista per a La Xarxa, adquirint experiència en gravació i edició de vídeo i ràdio.

Soc graduada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra, amb una estada a la University of Warwick cursant Film & TV Studies, i tinc un Màster en Producció Executiva Audiovisual per la Universitat Blanquerna. Es a través del màster que entro a Nanouk Films, participant en projectes com Hágase Tu Voluntad, d’Adrián Silvestre; Supernatural, de Ventura Durall; i la desesperació de la pell, de Mireia Vilapuig. Posteriorment m’he desenvolupat també en el sector de la publicitat, en producció i localitzacions, i actualment formo part de l’equip de l’Acadèmia del Cinema Català.

Com a directora, he realitzat el microcurt mos n’anam, construït a partir de material d’arxiu i projectat a l’Alternativa Hall 2025 i al Cinema Lliure a la Platja 2026, així com Arrels, un curtmetratge de creació col·lectiva amb el suport de Nadir Audiovisual i el Cinema Edison de Granollers.

M’interessa especialment el cinema de temàtica social i les històries que contribueixen a donar visibilitat a la diversitat. Entenc l’audiovisual com una eina transformadora i procuro formar part de projectes que comparteixin aquesta mirada.

SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER
SEGUEIX-NOS
CONTACTE
info@donesvisuals.cat
Sant Pere més Baix, 7, 3a planta,
08003 Barcelona
ESCRIU-NOS
CREAR PERFIL