Barcelona
Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Llicenciada en Història Moderna i Contemporània per la UAB, professora associada de Teoria i anàlisi del film i la televisió a la UAB (1993-2003)i a la Universitat Rovira i Virgili (2006-2016). Professora del Màster de Documental Creatiu de la UAB, del Postgrau de la Diplomatura de Pau i del Màster de Gènere i Comunicació de la mateixa Universitat. Ha impartit també classes a la Universitat Pompeu Fabra i a la UniversitatOberta de Catalunya . Codirectora de la Mostra Internacional de films de dones de Barcelona. Codirectora de continguts també de la cooperativa Drac Màgic de de 1979. Col·laboradora a diferents mitjans de comunicaciócom TV3, Catalunya Ràdio, Ràdio 4,en qualitat d’analista política. Entre el 2003 i el 2010 va ser presidenta de l’Institut Català de les Dones.
Col·laboradora en diferents mitjans digitals, amb diferents publicacions d’estudis sobre les relacions entre pedagogia, cultura i cinema, sobre anàlisi fílmic i dels mitjans de comunicació, televisió i publicitat.
Entre els estudis recents s’hi troben:
Coautora juntament amb Anna Solà: Imaginarios, memorias y discursos visuales dins del volum Ciutats i persones. Polítiques de memòria gènere i ciutat. Quaderns de l’ICPS (21017).
En tràmit de publicació (2018) Escenarios de transnacionalidad y perspectiva de gènero en las obres de las cineastes. Cuadernos de la Cátedra Maria Zambrano, Universidad de Málaga.