Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Graduada en Comunicació Audiovisual, i des de 2022, becària predoctoral en el Departament de Ciències de la Comunicació a la Universitat Jaume I. Docent de Teoria de la Imatge, Narrativa Audiovisual i Models de Representació Cinematogràfica, a més d’investigadora especialitzada en guio i producció audiovisual amb perspectiva de gènere, especialment en la construcció dels arquetips lèsbics.
Guionista i directora novel, va ser sl·leccionada Talent al programa del MAFIZ del Festival de Màlaga 2024. Ha autoproduït, escrit i dirigit el curtmetratge Privilegios (2021) i ha participat com ajudant de guio i producció en els projectes documentals transmèdia Max Aub Mapa (2023), El silenci d’un pati i Domingo, Domingo (2023).
El seu últim projecte de llargmetratge en desenvolupament va ser sel·leccionat com a curtmetratge en el Programa Atenera, programa de mentoria i desenvolupament per a joves cineastes de Dona i Cinema de la Comunitat Valenciana i va rebre mentoria com a llargmetratge al Malaga Talent del MAFIZ.
