Barcelona
Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Treballo en l’edició de vídeo i la postproducció audiovisual perquè m’apassiona explicar històries amb imatges. I és que des de petita he estat una apassionada pel cinema, la fotografia i la pintura, així que per ser feliç no em va quedar cap altre remei!
Vaig estudiar Belles Arts, Realització d’audiovisuals i espectacles per allà el 2001-2007 i des de llavors continuo formant-me en cursos d’especialització per seguir aprenent eines que em permetin explicar noves històries.
Recentment, m’he format per perfeccionar-me com a professional amb un curs de professionalització especialitzat en Postproducció audiovisual, centrant el meu interès especialment en l’etalonatge digital i el color.
Per mi l’èxit de qualsevol projecte, per petit que sigui, passa per dedicar-hi la màxima atenció, considerar que sempre estem explicant una història i treballar a consciència sobre la conceptualització.