Imatge del perfil de Gina Surià Gúdel

Gina Surià Gúdel

Guionista | Directora

Dades de contacte

DESCRIPCIÓ

Graduada en Direcció i Dramatúrgia per l’Institut del Teatre de Barcelona i en Arquitectura a l’ETSAB – UPC. Actualment està finalitzant el curs anual de Guió de Llargmetratge a Showrunners Barcelona i cursa el màster d’Humanitats: Art, Literatura i Cultura Contemporània a la UOC.

Ha ampliat la seva formació amb cursos com Radicals Lliures. Una aproximació al cinema experimental (2017) i Les cares d’Agnès Varda (2024) a l’Institut d’Humanitats del CCCB, així com El possible i el real (2026), impartit per Ivan Pintor Iranzo a Laie.

Ha participat en petits projectes audiovisuals, com la codirecció del videoclip Suddenly Distance de Bofirax, juntament amb Nina Amat i Maria Fernanda Soberon. També ha col·laborat en la part de guió d’una pel·lícula de José Luis Guerín que encara no s’ha estrenat.

SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER
SEGUEIX-NOS
CONTACTE
info@donesvisuals.cat
Sant Pere més Baix, 7, 3a planta,
08003 Barcelona
ESCRIU-NOS
CREAR PERFIL