Barcelona
Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Graduada en cinematografia per la universitat ESCAC (2016-2020) i especialitzada en direcció de fotografia i etalonatge digital, ha treballat en diverses produccions cinematogràfiques, destacant com a directora de fotografia i colorista a Canta una doncella, un curtmetratge documental de Max Torres produït per ESCAC Films, premiat al Festival Internacional Sheffield DocFest 2023 al Regne Unit i seleccionat a la 26a edició del Festival de Màlaga i al Festival de Alcances.
Com a colorista, ha treballat al curtmetratge documental Breve historia de mi leucemia, dirigit per Marta Romero i produït pel projecte europeu Closer, així com al curtmetratge de ficció Instantànies, d’Irene Corts i produït per 2 Mentes Films, aquest últim actualment en distribució.
També ha treballat com a DIT a la pel·lícula Killder, actualment en postproducció, i als curtmetratges de ficció Niuada, Dispatchers i Hoste com a foquista, tots ells seleccionats en diversos festivals nacionals i internacionals.
Va exercir com a realitzadora i editora multicàmera als espectacles de la companyia Casino Aliança del Poblenou durant 2021-2022 i també va ser operadora de càmera a l’esdeveniment mundial Samsung Unpacked 2022 amb Ibai Llanos.
L’any 2023 va desenvolupar la seva pròpia marca: La Chica del Limón, enfocada en la creació de contingut publicitari i projectes cinematogràfics.
Actualment treballa com a directora de fotografia, operadora i colorista freelance en projectes de publicitat, cinema i esdeveniments.
