DESCRIPCIÓ

Carmen Molina (Barcelona, 1991) és directora de fotografia i cineasta. Formada al Màster en Documental de Creació de la UPF i especialitzada en Direcció de Fotografia a l’ESCAC, desenvolupa la seva trajectòria entre el cinema documental, la ficció i els formats experimentals.

El 2022 codirigeix i fotografia el curt documental Latència, produït per 15LFilms i seleccionat als Premis VOC i al Brain Film Fest, entre d’altres festivals.

Com a directora de fotografia, ha treballat en projectes com Until He’s Back, documental produït per POV USA i guanyador del premi a Millor Documental a DOC NYC i Hamptons International Film Festival, entre d’altres. El film ha estat nominat als IDA Documentary Awards i preseleccionat als Premis Oscar 2025. També ha signat la fotografía del curtmetratge Decían que era bruja estrenat a Directed by Women i seleccionat al MAFIZ del Festival de Màlaga i als Premis Fugaz, així com del llargmetratge documental Corren las liebres, estrenat a DocsBarcelona 2026, on ha rebut el Premi del Públic i el Premi 3Cat.

El 2023 s’incorpora com a operadora de càmera a la gira musical de Bad Gyal, ampliant la seva pràctica audiovisual al món de l’escena i el directe.

Ha col·laborat amb mitjans i entitats com National Geographic, Forbes, elDiario.es i Open Society Foundations, i forma part de Women Photograph i Dones Visuals.

SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER
SEGUEIX-NOS
CONTACTE
info@donesvisuals.cat
Sant Pere més Baix, 7, 3a planta,
08003 Barcelona
ESCRIU-NOS
CREAR PERFIL