Santa Coloma de Gramenet
Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Graduada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra (2012-2016), tinc experiència en el sector audiovisual en diferents càrrecs com la direcció, producció i guió de dos curtmetratges documentals amb seleccions a festivals nacionals i internacionals, he participat en diferents curtmetratges de ficció com a productora, en un llargmetratge de ficció com a coordinadora i gestió de més de 100 figurants i vaig ser durant 6 edicions la coordinadora i cap de producció del Mecal Pro, Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona, i de tots els seus esdeveniments culturals i audiovisuals (videoclips, realitat virtual, etc).
Al 2021 faig la primera edició de la Formació en Producció d’Arts Escèniques de la Xarxa de Professionals de la Producció d’Arts Escèniques de Catalunya que m’obre les portes per començar a treballar a Magrana on puc desenvolupar projectes teatrals i audiovisuals alhora.
En aquests anys treballant a Magrana he anat escalant i he dut a terme tasques de coordinació de producció d’espectacles en gira i distribució, i des de 2025 començo amb la producció executiva dels espectacles teatrals L3 Fontana de Roser i Ferran Vilajosana Sesé, Alícia en un món real de Teresa Urroz, i Tallar-se un peu amb una motoserra de Bàrbara Mestanza que ha sigut en èxit, exhaurint entrades tota la temporada a la Sala Beckett.
