Barcelona
Dona suport econòmic al projecte de Dones Visuals
Directora de cinema novell amb visió artística única i passió per contar històries d’hiperrealisme social.
Creativa i col·laborativa, amb habilitats destacades en direcció d’actors i composició visual. Capacitat per a liderar equips de producció i habilitats tècniques en edició de vídeo i postproducció. Compromesa amb el creixement i aprenentatge continu en la indústria del cinema, amb interès particular en el gènere quinqui.
Va debutar amb “Muerte en Torrevieja”, curtmetratge multi-premiat a nivell de millor curtmetratge, millor òpera prim i millor direcció novell, candidat a Millor Curtmetratge de Ficció en els 38 premis Goya.
Ha escrit i dirigit el seu segon curtmetratge “Kinkilleras 08034”, actualment en postproducció, mentre el compagina amb el desenvolupament del llargmetratge “Muerte en Torrevieja.
