La llum d'Elna

Sinopsi

La llum d’Elna és una producció de Distinto Films en coproducció amb Bohemian FIlms, Producciones Cibeles, Televisió de Catalunya, Radio Télévision Suisse, Radio Televisión Española, amb la participació de Beta Film i Canal Sur Radio y Televisión. Amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Creative Europe – MEDIA Programme of the European Union, MEDIA Desk Suisse, Cinéforom et la Loterie Romande i l’Institut Ramon Llull.

Sinopsi: Sud de França, 1942. Després de tres anys tornant la dignitat a les mares internades als camps de refugiats i salvant les vides dels seus nounats, la Maternitat d’Elna ha estat condemnada al tancament per les autoritats franceses. La seva directora, ELISABETH EIDENBENZ, les seves col·laboradores i les mares a qui ha ajudat, faran tot el possible per impedir-ho.

Trailer / Teaser
Indústria
Cinema
Tipologia I
Llargmetratge
Tipologia II
Ficció


Fitxa tècnica

Direcció
Margarita Melgar
Guió
Margarita Melgar
Producció
Equip tècnic i artístic

Equip del projecte present al Directori & Comunitat


Fes clic a la fotografia de cada usuària per veure el detall del seu rol en el projecte

Tasca

Producció executiva.

Tasca

La actriu Julia Ibarz és Roser, la mare més jove de la maternitat i segurament la refugiada amb la història més trista. Va ésser violada en els camps de concentració. Roser afronta tenir el seu fill gràcies a la ajuda de les altres mares i infermeres.

 

Foto del perfil

Miriam Porté

Foto del perfil

Julia Ibarz

Foto del perfil

Sílvia Quer Sabaté



La llum d'Elna
Compartir

Tens suggeriments?

SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER
SEGUEIX-NOS
CONTACTE
info@donesvisuals.cat
Sant Pere més Baix, 7, 3a planta,
08003 Barcelona
ESCRIU-NOS
CREAR PERFIL